Kaebuste lahendamise kord

  1. Kaebuste esitamine
    • Kaebused saab esitada suuliselt või kirjalikult.
    • Suulise kaebuse puhul tutvustab administratsioon kaebuste lahendamise reegleid ning palub esitada kaebus kirjalikult.
    • Suulisi kaebusi ja ettepanekuid ei registreerita.
    • Kirjalikud kaebused esitatakse kas e-maili kaudu (tervisekuld@gmail.com)  või paberkandjal MTÜ TerviseKuld esinduses.
  2. Kaebuste lahendamine
    • Kirjalikult saabunud ettepanekuid ja kaebusi menetleb asutuse juhataja või administratsioon.
    • Kirjalikele kaebustele vastatakse kirjalikult esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva jooksul.
    • Vajadusel kaasatakse lahendamisel vastava valdkonna asjatundjad.
    • Ettepanekute ja kaebuste lahendamise ja vastamise aluseks on EV seadus „Märgukirjale ja selgitustaotlusele vastamise seadus“, mis sätestab, et ettepanekule/kaebusele vastatakse viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva jooksul selle registreerimisest.
et Estonian
X