Kaebuste lahendamise kord

Kaebuste esitamine:
Kaebusi võib esitada suuliselt või kirjalikult.
Suulise kaebuse korral tutvustab administratsioon kaebuste lahendamise korda ning palub esitada kaebus kirjalikult.

Suulisi kaebusi ja ettepanekuid ei registreerita.

Kirjalikud kaebused saab esitada:


Kaebuste lahendamine:
Kirjalikud kaebused ja ettepanekud menetleb asutuse juhataja või administratsioon.
Kirjalikule kaebusele vastatakse kirjalikult esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva jooksul selle registreerimisest.

Vajadusel kaasatakse menetlusse ka vastava valdkonna spetsialistid.

Kaebuste ja ettepanekute lahendamisel lähtutakse märgukirjale ja selgitustaotlusele vastamise seadusest, mille kohaselt tuleb kaebusele või ettepanekule vastata viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva jooksul alates selle registreerimisest.

et Estonian
X