Kaebuste lahendamise kord
- Kaebuste esitamine
- Kaebused saab esitada suuliselt või kirjalikult.
- Suulise kaebuse puhul tutvustab administratsioon kaebuste lahendamise reegleid ning palub esitada kaebus kirjalikult.
- Suulisi kaebusi ja ettepanekuid ei registreerita.
- Kirjalikud kaebused esitatakse kas e-maili kaudu (tervisekuld@gmail.com) või paberkandjal MTÜ TerviseKuld esinduses.
- Kaebuste lahendamine
- Kirjalikult saabunud ettepanekuid ja kaebusi menetleb asutuse juhataja või administratsioon.
- Kirjalikele kaebustele vastatakse kirjalikult esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva jooksul.
- Vajadusel kaasatakse lahendamisel vastava valdkonna asjatundjad.
- Ettepanekute ja kaebuste lahendamise ja vastamise aluseks on EV seadus „Märgukirjale ja selgitustaotlusele vastamise seadus“, mis sätestab, et ettepanekule/kaebusele vastatakse viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva jooksul selle registreerimisest.